Creación de una plataforma de experiencias en el extranjero para jóvenes
López Esteve, Alba
Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 88 pag.
Abstract: Els joves d'avui en dia s'enfronten a una difícil decisió enfront el seu futur després de finalitzar els seus estudis. És per això, que ara és el moment idoni per crear una plataforma d'assessorament integral per a joves que volen viure una nova experiència a l'estranger. A través d'un estudi de mercat, target, competència i escoltant l'opinió dels nostres consumidors potencials, es desenvoluparà un projecte que comptarà amb la creació d'una marca i l'elaboració d'un pla de comunicació, amb les seves respectives estratègies i tàctiques, per al llançament de la mateixa.
Abstract: Los jóvenes de hoy en día se enfrentan a una difícil decisión acerca de su futuro tras finalizar sus estudios. Es por ello, que ahora es el momento idóneo para crear una plataforma de asesoramiento integral para jóvenes que desean vivir una nueva experiencia en el extranjero. A través de un estudio de mercado, target, competencia y escuchando la opinión de nuestros consumidores potenciales, se desarrollará un proyecto que contará con la creación de una marca y la elaboración de un plan de comunicación, con sus respectivas estrategias y tácticas, para el lanzamiento de la misma.
Abstract: Nowadays young people used to face a difficult decision about their future after finishing their studies. For this reason, now is the ideal time to create a platform that provides new experiences abroad to them. First, we analyse the market stadium, define the target, make a competition research and listen to the opinion of our future potential consumers. After that, we could developed the project that includes the creation of a brand and the performance of a communication plan for its future launching.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Joves ; Estudis a l'estranger ; Màrqueting



88 p, 5.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-20, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir