Creación de una marca de cerveza artesana con quinua
Pérez Ramón, Olga
Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 125 pag.
Abstract: Cada vegada més, veiem que els joves segueixen un estil de vida saludable, tenen més cura de la seva alimentació i dels seus hàbits de vida. Encara així, a la gran majoria els agrada gaudir d'una cervesa amb els seus amics o persones de confiança. Així és que en aquest projecte es llança una marca de cervesa artesana de quinoa, que aportarà els beneficis de la quinoa juntament amb els millors de la cervesa artesanal. Per això, s'ha dut a terme un estudi de mercat, target, competència, etc. , per desenvolupar la creació de la marca i el seu pla de comunicació.
Abstract: Cada vez más, vemos que los jóvenes siguen un estilo de vida saludable, cuidan más su alimentación y sus hábitos de vida. Aun así, a la gran mayoría les gusta disfrutar de una cerveza con sus amigos o personas de confianza. Así es que en este proyecto se lanza una marca de cerveza artesana de quinua, que aportará los beneficios de la quinua junto con los mejores de la cerveza artesanal. Por eso, se ha llevado a cabo un estudio de mercado, target, competencia, etc. , para desarrollar la creación de la marca y su plan de comunicación.
Abstract: Increasingly, we see how young people follow a healthy lifestyle; take better care of their diet and their lifestyle. Even so, the vast majority like to enjoy a beer with their friends or trusted people. Thus, in this project, a craft beer brand of quinoa is launched. This beer will bring the benefits of quinoa along with the best of craft beer. Therefore, a market, target, competition, etc. study has been carried out to develop the creation of the brand and its communication plan.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Imatge corporativa ; Màrqueting ; Comunicació ; Empreses ; Cervesa



125 p, 9.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-20, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir