La irrupción de Instagram
Sánchez Farrando, Miquel
Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 116 pag.
Resum: Avui en dia, Instagram és un dels fenòmens socials més importants dels últims temps. L'impacte social d'aquesta plataforma està apropant les empreses a una aplicació que s'està convertint en una de les claus en l'àmbit comunicatiu de qualsevol tipus d'organització. En aquest treball, veurem totes les facilitats que Instagram ofereix a les empreses i analitzarem quins són els efectes empresarials reals d'una xarxa social que sembla no tenir límits de creixement.
Resum: Hoy en día, Instagram es uno de los mayores fenómenos sociales de los últimos tiempos. El impacto social de esta plataforma está acercando las empresas a una aplicación que se está convirtiendo en una de las claves en el ámbito comunicativo de cualquier tipo de organización. En este trabajo, veremos todas las facilidades que Instagram ofrece a las empresas y analizaremos cuáles son los efectos empresariales reales de una red social que parece no tener límites de crecimiento.
Resum: Nowadays, Instagram is one of the most important social phenomenon. The social impact of this platform is bringing companies close to an application which is becoming a necessity in the communication of any organization. In this project, we will see all the facilities that Instagram offers to the brands and we will also analyse the real business effects of a social network that seems to have no growth limits.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Comunicació en màrqueting ; Imatge corporativa ; Instagram (Firma)



116 p, 3.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir