Los e-Sports, estudio de caso : Clash Royale
Martín González, Javier
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 114 pag.
Resumen: Els e-Sports han anat evolucionant fins al dia d'avui fins a esdevenir un fenomen de masses. En aquest treball hem estudiat el cas del videojoc per a mòbils Clash Royale que s'ha convertit en un model de joc competitiu per a plataformes portàtils.
Resumen: Los e-Sports han ido evolucionando hasta el día de hoy hasta convertirse en un fenómeno de masas. En este trabajo hemos estudiado el caso del videojuego para móviles Clash Royale que se ha convertido en un modelo de juego competitivo para plataformas portátiles.
Resumen: The e-Sports have evolved to this day to become a mass phenomenon. In this work we have studied the case of the Clash Royale mobile game that has become a competitive game model for portable platforms.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Esports electrònics ; E-sports ; Videojocs ; Comunicació audiovisual ; Narrativa transmèdia



114 p, 5.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-10-23, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir