La influència de DPA i de l'autoestima en els patrons d'aprenentatge
Pérez Pérez, Carla
Martínez-Fernández, J. Reinaldo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2018
Descripció: 1 pag.
Resum: En aquest estudi s'analitza l'evolució dels patrons d'aprenentatge al llarg de quatre cursos compresos entre l'educació primària i l'ESO. A més, es comprova la influència de l'assignatura Desenvolupament Personal i Aprenentatge (DPA) i de l'autoestima. Participen 51 estudiants, dels quals 27 han cursat DPA. Els resultats mostren que els patrons d'aprenentatge són força estables i que és difícil aconseguir-los canviar. També es comprova que hi ha una relació significativa i positiva entre l'autoestima i els patrons basats en la reproducció (RD) i en l'aplicació (AD), però una relació negativa entre l'autoestima i el patró no dirigit (UD).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Patrons d'aprenentatge ; Autoestima ; Educació primària



1 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2018-10-30, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir