L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística
Balihar Fernández, Marisol
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2018
Descripció: 1 pag.
Resum: Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l'alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l'ajustament psicològic de l'alumnat. Per realitzar la investigació, s'ha fet una recopilació de dades i continguts clars i definits, dels aspectes clau, que han donat lloc al marc teòric del treball. La recerca engloba mètodes d'investigació qualitatius i quantitatius, en els quals s'ha realitzat diversos qüestionaris al professorat i alumnat per tal d'avaluar l'ajustament psicològic. A partir de les dades recollides i posterior anàlisis i comparació d'aquestes, es presenta els resultats, la discussió i les conclusions finals de l'estudi, on contraresta els resultats obtinguts i el què exposen els autors.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [896] ; Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Interculturalitat ; Tallers de creació artística ; Ajustament psicològic



1 p, 974.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2018-10-31, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir