Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá
Melero López, Adriana
Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 74 pag.
Resumen: Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. Aquest treball pretén demostrar que comunicar-se correctament amb el client és igual d'important que oferir un producte de qualitat o una excel·lent atenció al públic. Per a això, s'ha desenvolupat un pla de comunicació per Milabrá, un petit negoci de moda de Granollers.
Resumen: Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. Este trabajo pretende demostrar que comunicarse correctamente con el cliente es igual de importante que ofrecer un producto de calidad o una excelente atención al público. Para ello, se ha desarrollado un plan de comunicación para Milabrá, un pequeño negocio de moda de Granollers.
Resumen: Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. This paper aims to demonstrate that suitable customer interaction is just as important as offering a quality product or an excellent customer service. Following this purpose, a communication plan has been developed for Milabrá, a small fashion business located in Granollers.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Indústria tèxtil ; Granollers (Catalunya) ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació ; Planificació estratègica ; Màrqueting



74 p, 4.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-11-14, última modificación el 2023-02-23



   Favorit i Compartir