Google Scholar: cites
El pensament social dels estudiants de mestre : llums i ombres
Conde Delgado de Molina, Carmen (Universitat Rovira i Virgili)
Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)

Data: 2000
Resum: La formació del pensament social significa ensenyar a analitzar la realitat social des d'una perspectiva crítica, amb la finalitat última d'intervenir en la societat i de participar de manera democràtica. Per formar el pensament social és imprescindible ensenyar a opinar de manera raonada i a emetre judicis argumentats. Aquesta recerca se centra en tres aspectes del coneixement social, entre els quals identifiquem una clara relació: el sistema de creences, les opinions i l'emissió de judicis.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Pensament social ; Mestres
Publicat a: Comunicació educativa, Núm. 13 (2000) , p. 31-34, ISSN 1575-9911

Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/497
DOI: 10.17345/comeduc200031-34


4 p, 78.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-14, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir