Google Scholar: cites
Una proposta de treball del lèxic a l'escola
Garriga Escribano, Cecilio

Data: 1992
Resum: Les propostes didàctiques per treballar el lèxic solen ser bastant pobres, i no passen dels tradicionals exercicis sobre textos escrits i l'ús monòton del diccionari. El treball didàctic del lèxic necessita un tractament científic que oblidi els sistemes rutinaris dels exercicis que donen frases per buscar sinònims o antònims, o que proposen l'alumne de formar famílies de paraules a partir d'un lexema donat, sense cap altra motivació. Seguidament es presentarà una experiència basada en la utilització de la lletra d'una cançó d'un grup de música modern, que servirà per il·lustrar tots aquests fenòmens i treballar-los a la classe de llengua castellana.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica de la Llengua i la Literatura ; Lèxic
Publicat a: Comunicació educativa, Núm. 5 (1992) , p. 45-49, ISSN 1575-9911

Adreça alternativa: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/185
DOI: 10.17345/comeduc199245-49


5 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir