Web of Science: 1 cites, Google Scholar: cites,
Online Translation Pricing Issues
Larsonneur, Claire Béatrice (Université Paris 8)

Títol variant: Problemes de tarifació en les traduccions en línia
Títol variant: Problemas de tarificación en las traducciones en línea
Data: 2018
Resum: Digital technologies such as translation platforms, crowdsourcing or neural machine translation disrupt the economics of translation. Benchmarking the pricing policies of nine global language services firms uncovers a shift towards online business models that contributes to reshaping the traditional volume-based content-oriented model of translation towards a range of linguistic services focused on user experience. Digital technologies such as translation platforms, crowdsourcing and neural machine translation disrupt the economics of translation. Benchmarking the pricing policies of nine global language services firms uncovers a shift towards online business models that contribute to reshaping the traditional volume-based content-oriented model of translation towards a range of linguistic services focused on user experience.
Resum: Les tecnologies digitals, com les plataformes de traducció, el crowdsourcing i la traducció automàtica neuronal han creat disrupció en l'economia de la traducció. L'anàlisi de les polítiques de preus de nou empreses de serveis lingüístics d'abast mundial revela un canvi cap a models en línia que contribueixen a reformar el model de traducció tradicional basat en el volum i orientat al contingut per oferir un catàleg de serveis lingüístics centrat en l'experiència d'usuari.
Resum: Las tecnologías digitales como las plataformas de traducción, el crowdsourcing y la traducción automática neuronal disrumpen la economía de la traducción. El análisis de las políticas de precios de nueve empresas de servicios lingüísticos de envergadura mundial muestra un cambio hacia modelos de negocio en línea que contribuyen a reformar el modelo de traducción basado en el volumen y orientado al contenido para ofrecer un catálogo de servicios lingüísticos centrado en la experiencia de usuario.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Online translation ; Economics ; Pricing ; Freemium ; Language services ; User experience ; Content ; Traducció en línia ; Economia ; Tarifació ; Serveis de semipagament ; Serveis lingüístics ; Experiència d'usuari ; Contingut ; Traducción en línea ; Economía ; Tarificación ; Servicios de semipago ; Servicios lingüísticos ; Experiencia de usuario ; Contenido
Publicat a: Tradumàtica, Núm. 16 (2018) , p. 95-103 (Tradumàtica dossier) , ISSN 1578-7559

Adreça original: https://revistes.uab.cat/tradumatica/article/view/n16-larsonneur
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Tradumatica/article/view/350191
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Tradumatica/article/view/n16-larsonneur
DOI: 10.5565/rev/tradumatica.210


9 p, 97.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Revista Tradumàtica
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2019-01-08, darrera modificació el 2022-12-21



   Favorit i Compartir