Google Scholar: citas,
De la robòtica al pensament computacional
Serrats Gironella, Laura (Escola Carme Auguet (Girona, Catalunya))

Título variante: From robotics to computational thinking
Fecha: 2019
Resumen: La robòtica és un dels eixos centrals del PEC de l'Escola Carme Auguet, que vertebra les propostes curriculars de diferents àrees, a tots els nivells. Des de 2012, hem estat concretant una proposta pedagògica en aquest àmbit i aquest camí ens ha portat a passar de "fer robòtica" a "treballar el pensament computacional".
Resumen: Robotics is one of the central pillars of the PEC (Centre's Educational Project) of the Carme Auguet School, which coordinates curricular proposals of different areas, at all levels. Since 2012, we have been developing an educational proposal in this field which has brought us from working on robotics to working on computational thinking.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Robòtica ; Pensament computacional ; Currículum ; Robotics ; Computational thinking ; Curricula
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 37 (2019) , p. 27-29 (El Racó STEAM) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n37-serrats
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/355780
DOI: 10.5565/rev/ciencies.406


3 p, 249.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2019-06-04, última modificación el 2021-12-11



   Favorit i Compartir