visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > L'ús del quadern individual i per parelles : |
Data: | 2019 |
Descripció: | 40 p. |
Resum: | El present treball analitza la rendibilitat de dos quaderns de treball, un per parelles, l'altre individual, en el marc d'una seqüència didàctica que té com a producte final la redacció d'una notícia i que es va implementar en un institut d'alta complexitat. Els quaderns s'analitzen tant de forma individual com comparativa. Els elements tinguts en compte i que determinen la dita rendibilitat són els graus de conservació i compleció dels quaderns, la seva relació amb el producte final, la tipologia dels exercicis i la incidència del treball individual i en col·laboració. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Col·lecció: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Material escolar ; Portafolis en educació ; Carpetes en l'ensenyament ; Alumnes -- Avaluació ; Estudiants -- Avaluació ; Rendiment escolar -- Avaluació ; Avaluació educativa ; Treball en equip ; Interacció educativa ; Aprenentatge--Treball en equip ; Aprenentatge actiu |
Adreça original 40 p, 2.7 MB |