Reading Academic English : a case study. StratApp - The Art of Learning
Cuevas Martínez, Mónica
Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2019
Descripció: 52 pag.
Resum: The aim of this dissertation is to describe the different issues that might help university students improve their reading academic English skills. This piece of research focuses on describing the importance of reading academic English; the different key skills and strategies which are crucial for academic reading; the features of academic English which are relevant to familiarise university students with the language academic texts have, and mobile learning. The present study illustrates its theoretical background together with a description of how to turn non-academic texts into academic ones (B1-B2 level) by describing a game-based mobile application: StratApp - The Art of Learning.
Resum: L'objectiu d'aquesta tesi és descriure els diferents factors que poden ajudar els estudiants universitaris a millorar la lectura de l'anglès acadèmic. Aquesta investigació se centra en descriure la importància que té la lectura d'anglès acadèmic; les diferents habilitats i estratègies clau per a la lectura acadèmica; les característiques de l'anglès acadèmic que són rellevants per familiaritzar els estudiants universitaris amb els textos acadèmics, i en l'aprenentatge mòbil. Aquest treball il·lustra els seu marc teòric descrivint com s'han adaptat els textos no acadèmics en textos acadèmics (nivell B1-B2) d'una aplicació mòbil: StratApp - The Art of Learning.
Resum: El objetivo de esta tesis es describir los diferentes factores que pueden ayudar a los estudiantes universitarios a mejorar la lectura del inglés académico. Esta investigación se centra en describir la importancia que tiene la lectura de inglés académico; las diferentes habilidades y estrategias clave para la lectura académica; las características del inglés académico que son relevantes para familiarizar a los estudiantes universitarios con los textos académicos, y en el aprendizaje móvil. Este trabajo ilustra su marco teórico describiendo como se han adaptado los textos no académicos en textos académicos (nivel B1-B2) de una aplicación móvil: StratApp - The Art of Learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Reading ; Strategies ; Skills ; Academic English ; Mobile learning ; Text adaptation ; Academicisation ; StratApp-The Art of Learning ; Lectura ; Estrategias ; Habilidades ; Inglés académico ; Aprendizaje electrónico móvil ; Adaptación de texto ; Academización ; Estratègies ; Habilitats ; Anglès acadèmic ; Aprenentatge mòbil ; Adaptació de text ; Academització



52 p, 1002.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2019-07-22, darrera modificació el 2022-05-27



   Favorit i Compartir