Language Learning Strategies : facilitating vocabulary learning through Strategy-Based Instruction
Salvadores Santiago, Susana
Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2019
Descripció: 52 pag.
Resum: The present paper argues that language learning strategies facilitate the learning of a second language and provide learners with the necessary tools to help them attain language proficiency. It aims at exploring vocabulary learning strategies and their applicability by reviewing the existing literature on the field. Additionally, it discusses the benefits of integrating explicit, vocabulary strategy-based instruction within the language syllabus, and claims that teachers should adopt the role of facilitators, provided that they receive previous instruction. Its ultimate goal is to present a lesson plan in order to illustrate the implementation of strategies within classroom tasks.
Resum: La dissertació defensa que les estratègies d'aprenentatge faciliten l'assimilació d'un idioma i proveeixen als alumnes de les eines necessàries per ajudar-los a aconseguir certa competència lingüística. Té com a objectiu explorar les estratègies per a l'aprenentatge de vocabulari i el seu àmbit d'aplicació revisant i comentant la recerca existent en aquesta especialitat. A més, analitza els beneficis a l'hora d'integrar instrucció basada en estratègies per a l'aprenentatge de vocabulari de manera explícita dins del programa de llengua estrangera, i sosté que els professors/es haurien de facilitar el seu aprenentatge, rebent formació prèvia. El seu objectiu final és presentar una lliçó que il·lustri la implementació d'estratègies.
Resum: La disertación defiende que las estrategias de aprendizaje facilitan la asimilación de un idioma y proveen a los alumnos/as de las herramientas necesarias para ayudarles a lograr cierta competencia lingüística. Tiene como objetivo explorar las estrategias para el aprendizaje de vocabulario y su ámbito de aplicación revisando y comentando la investigación existente en dicha especialidad. Además, analiza los beneficios a la hora de integrar instrucción basada en estrategias para el aprendizaje de vocabulario de manera explícita dentro del programa de lengua extranjera, y sostiene que los profesores/as deberían facilitar su aprendizaje, recibiendo formación previa. Su objetivo final es presentar una lección que ilustre la implementación de estrategias.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Language learning strategies ; Explicit instruction ; Strategy-based instruction ; Learner's autonomy ; Vocabulary strategies ; Strategy awareness raising ; Estratègies d'aprenentatge d'idiomes ; Instrucció explícita ; Instrucció basada en estratègies d'aprenentatge ; Autonomia de l'alumne ; Estratègies per a l'aprenentatge de vocabulari ; Sensibilització sobre estratègies d'aprenentatge ; Estrategias de aprendizaje de idiomas ; Instrucción explícita ; Instrucción basada en estrategias de aprendizaje ; Autonomía del alumno ; Estrategias para el aprendizaje de vocabulario ; Sensibilización sobre estrategias de aprendizaje



52 p, 843.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2019-07-22, darrera modificació el 2022-05-27



   Favorit i Compartir