Pla de Comunicació per a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona : l'estratègia de les xarxes socials
Blanco Martínez, Laura
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Plan de Comunicación para la Oficina del Parlamento Europe en Barcelona : la estrategia de las redes sociales |
Títol variant: |
Communication Plan for the European Parliament Office in Barcelona : the social media strategy |
Data: |
2019 |
Descripció: |
107 pag. |
Resum: |
El següent treball consisteix en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona. L'anàlisi que es duu a terme, tenint en compte les sevesmancances comunicatives, resulta en el projecte de creació d'un Social Media Plan. Aquest pretén millorar el posicionament de l'organització i la seva relació amb la joventut a través de les diverses plataformes digitals. |
Resum: |
El siguiente trabajo consiste en la elaboración de un Plan de Comunicación para la Oficina del Parlamento Europeo en Barcelona. El análisis que se realiza, atendiendo a sus deficiencias comunicativas, da como resultado el proyecto de creación de un Social Media Plan. Éste pretende mejorar el posicionamiento de la organización y su relación con la juventud a través de las distintas plataformas digitales. |
Resum: |
This following project consists in the development of a Communication Plan for the European Parliament Office in Barcelona. The analysis that is carried out, taking into account its communicative deficiencies, results in the project of creating a Social Media Plan. This aims to improve the positioning of the organization and its relationship with youth through the different digital platforms. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Xarxes socials en línia ;
Publicitat ;
Internet Màrqueting ;
Oficina del Parlament Europeu a Barcelona ;
Pla de comunicació |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2019-09-06, darrera modificació el 2022-05-01