¿Qué hay detrás de un sello indie? Investigación sobre la actividad y la situación de los sellos independientes en la industria musical actual española
Ayyala Ayyala, Andriy
Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Què hi ha darrere d'un segell indie? Recerca sobre l'activitat i la situació dels segells independents en la indústria musical actual espanyola
Títol variant: What's behind an indie label? Research on the activity and the current situation of the independent record labels in the Spanish music industry
Data: 2019
Descripció: 118 pag.
Resum: Aquest treball té com a objectiu conèixer el rol i l'activitat d'un dels actors més importants de la indústria musical: el segell discogràfic independent. Per a això es presenten casos de segells independents d'àmbit nacional, artistes i altres professionals del sector per a analitzar la situació del mercat discogràfic independent i la relació d'aquestes empreses amb la resta d'actors de la indústria. La recerca busca esbrinar la situació actual i l'evolució de la labor d'aquests segells al llarg de l'última dècada.
Resum: Esta investigación tiene como objetivo conocer el rol y actividad de uno de los actores más importantes de la industria musical a nivel nacional: el sello discográfico independiente. Para ello se presentan casos de sellos independientes, artistas y otros profesionales conocedores del sector para analizar la situación del mercado discográfico independiente y la relación de estas empresas con el resto de actores. El trabajo busca averiguar la situación actual y la evolución de la labor de estos sellos a lo largo de la última década.
Resum: This research will study the role of the independent record labels and how they operate in the Spanish music market. To do this, we analyze cases of national indie record labels, artists and the view of other professionals who knows or works in areas related to the music industry to understand how the labels work and relate with other market players and what's their current situation and how their business model changed in the last decade.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Música Indústria i comerç ; Companyies discogràfiques ; Espanya



118 p, 5.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-03, darrera modificació el 2022-10-21



   Favorit i Compartir