Análisis de la estrategia de medios de Decathlon España : ¿cómo se consigue hacer el deporte accesible al mayor número de personas?
Molés López, Irene
Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Anàlisi de l'estratègia de mitjans de Decathlon España : com s'aconsegueix fer l'esport accessible al major nombre de persones?
Additional title: Analysis of the media strategy of Decathlon Spain : how is it possible to get the sport to the greatest number of people?
Date: 2019
Description: 99 pag.
Abstract: Aquest treball conté l'anàlisi de la planificació de mitjans de Decathlon Espanya començant per la fase de segmentació i determinació dels mitjans adequats pel target, fins als resultats de notorietat als diferents mitjans de l'estratègia actual. Es té en compte la coherència de l'ús dels mitjans tant en aspectes qualitatius com quantitatius, prenent com a referència, en la majoria dels casos, dos dels seus màxims competidors: Amazon i El Corte Inglés.
Abstract: Este trabajo contiene el análisis de la planificación de medios de Decathlon España empezando por la fase de segmentación y determinación de los medios adecuados para el target, hasta los resultados de notoriedad en los diferentes medios de la estrategia actual. Se tiene en cuenta la coherencia del uso de los medios tanto en aspectos cualitativos como cuantitativos, tomando como referencia, en la mayoría de los casos, dos de sus máximos competidores: Amazon y El Corte Inglés.
Abstract: This work contains the analysis of the media planning of Decathlon Spain starting from the segmentation phase and determination of the appropriate media for the target, up to the results of notoriety in the different media of the current strategy. The coherence of the use of the media is valued in qualitative and quantitative aspects, taking as reference, in the majority of cases, two of its top competitors: Amazon and El Corte Inglés.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Comunicació en màrqueting ; Productes de marca Màrqueting ; Decathlon España



99 p, 3.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-10-07, last modified 2023-02-23



   Favorit i Compartir