Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed.
Fernández Alonso, Isabel, ed.
Almiron, Núria, ed.
Blasco Gil, José Joaquín, ed.
Corbella, Joan M., ed.
Civil i Serra, Marta, ed.
Gibert i Fortuny, Oriol, ed.

Publicació: Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009
Descripció: 400 pag.
Resum: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
Nota: L'edició d'aquesta publicació s'ha elaborat en el marc del Grup Internacionals d'Estudis sobre Comunicació i Cultura, dirigit per Miquel de Moragas i Spà, reconegut com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya des de l'any 1997, i amb reconeixement vigent dins el Pla de Recerca i Innovació de la Generalitat de Catalunya 2005-2008 (referència 2005/SGR- 00181).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Lexikon Informes; 1
Document: Llibre
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Premsa ; Ràdio ; Televisió ; Publicitat ; Cinema ; Grups de comunicació ; Llibre ; Indústria editorial ; Música ; Vídeo ; Internet ; Telecomunicacions ; Comunicació local ; Polítiques de comunicació ; Català en els mitjans de comunicació ; Llengua ; Recerca ; Estudis universitaris de comunicació
ISBN: 978-84-393-8063-4



404 p, 20.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2019-10-12, darrera modificació el 2022-07-30



   Favorit i Compartir