La televisó
Besalú Casademont, Reinald, 1983- (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)

Imprint: Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019
Abstract: El bienni 2017-2018 ha suposat un punt d'inflexió pel que fa a l'eclosió de les noves formes de consum que van més enllà de la televisió lineal i, paradoxalment, al mateix temps també ha estat un bienni molt exitós per a TV3, que ha revertit la tendència dels darrers temps i ha ampliat el seu lideratge a Catalunya. Alhora, la televisió de pagament ha anat creixent en usuaris i pes econòmic i, juntament amb els dos grans operadors privats estatals, acapara la immensa majoria dels ingressos televisius, en detriment de la resta de televisions en obert. 8tv, al seu torn, camina cap a la residualització, davant d'un mercat de televisió local que es dinamitza amb l'aparició de nous canals.
Grants: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017/SGR-0760
Note: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La desena edició, corresponent al bienni 2017-2018, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya; el patrocini de Naturgy; la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona; la subscripció institucional de la Societat Catalana de Comunicació (filial de l'Institut d'Estudis Catalans); i la col·laboració científica de Comscore, Estudio General de Medios (EGM)/Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación (AIMC), l'Observatori de la Comunicació a Catalunya, i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Note: En el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2017-2020 (Referència de concessió 2017 SGR 00760).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: Lexikon Informes; 6
Document: Capítol de llibre
Subject: Comunicació ; Catalunya ; Televisió
Published in: Informe de la comunicació a Catalunya, 2019, p. 179-206, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/214118


28 p, 2.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)
Books and collections > Book chapters

 Record created 2019-10-17, last modified 2023-09-27



   Favorit i Compartir