Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural : estudi de cas
Román Humanes, Patricia
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fecha: |
2019 |
Descripción: |
34 pag. |
Resumen: |
Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. La investigació ha estat concebuda des d'un enfocament mixt a partir de dues tècniques amb les quals s'han recollit dades quantitatives i qualitatives d'un cas particular. Les dades obtingudes indiquen que en un entorn multicultural i complex, hi ha gran nombre d'infants que mostra desajustament, i que la mestra dóna més suport emocional per afavorir l'ajustament escolar. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Primària [2500798] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Primària [896] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Ajustament escolar ;
Suport docent ;
Interacció mestra-alumnat |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2019-11-05, última modificación el 2023-07-22