Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural : estudi de cas
Román Humanes, Patricia
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2019
Descripción: 34 pag.
Resumen: Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. La investigació ha estat concebuda des d'un enfocament mixt a partir de dues tècniques amb les quals s'han recollit dades quantitatives i qualitatives d'un cas particular. Les dades obtingudes indiquen que en un entorn multicultural i complex, hi ha gran nombre d'infants que mostra desajustament, i que la mestra dóna més suport emocional per afavorir l'ajustament escolar.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [896]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Ajustament escolar ; Suport docent ; Interacció mestra-alumnat



35 p, 1.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2019-11-05, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir