Google Scholar: cites
Co-teaching to Foster Classroom Interactional Competence (CIC) : How Can Co-teaching Benefit Classroom Interactional Competence?
Alcalà Arxé, Eva (Escola Lloriana (Torelló, Catalunya))
Comallonga, Laura (Escola Llissach (Santpedor, Catalunya))
Sala Herrera, Maria (Escola Llissach (Santpedor, Catalunya))
Galera, Maria (Escola Lloriana (Torelló, Catalunya))

Data: 2020
Resum: "Having two teachers leading a classroom opens up many opportunities for students as well as for teachers" (Trites, 2017). At the same time, the class becomes a safe, inclusive and equitable learning environment. According to Walsh (2006), Classroom Interactional Competence (CIC) "refers to those features of conversations between the teacher and the students (and among students) which produce high quality interaction and create 'space for learning' of the L2" (p. 19). This allows teachers to make conversational adjustments in order to ensure understanding, achieve participation and help learners' extend and improve their utterances. This paper deals with the outcomes of an experience carried out by four teachers who wanted to analyse if co-teaching (in two different modalities) and the use of CIC strategies provided students with more opportunities to produce good quality output in L2.
Resum: "Dos mestres liderant el treball d'aula obre moltes oportunitats tant per als estudiants com per als mestres" (Trites, 2017). Al mateix temps, la classe esdevé un entorn segur, inclusiu i d'aprenentatge equitatiu. Segons Walsh (2006), la competència d'interacció a classe (CIC) fa referència a aquelles característiques de les converses entre mestre i alumnes (i entre alumnes) que produeixen una interacció d'alta qualitat i creen un "espai d'aprenentatge" per a la L2 (p. 19). Això permet als mestres corregir les converses per tal d'assegurar la comprensió, aconseguir la participació dels alumnes i ajudar-los a millorar les seves produccions orals. Aquest article parla dels resultats d'una experiència duta a terme per quatre mestres que volien analitzar si l'ús de la co-docència (en tres modalitats) i les estratègies de competència d'interacció a classe podien proveir als alumnes de més oportunitats per produir interaccions de qualitat en L2.
Resum: "Dos maestros liderando el trabajo de clase ofrece muchas oportunidades a los estudiantes y a los maestros" (Trites, 2017). Asimismo, la clase se convierte en un ambiente seguro, inclusivo y de aprendizaje equitativo. Según Walsh (2006), la competencia de interacción en clase (CIC) "se refiere a aquellas características de las conversaciones entre maestros y alumnos (y entre alumnos) que producen una interacción de alta calidad y crean un "espacio de aprendizaje" de la L2 (p. 19). Esto permite a los maestros realizar ajustes conversacionales para asegurar la comprensión, conseguir la participación de los alumnos y ayudarles a mejorar sus producciones orales. Este artículo habla de los resultados de una experiencia llevada a cabo por cuatro maestras que querían analizar si el uso de la co-docencia (en tres modalidades) y las estrategias de competencia de interacción en clase podían proporcionar a los alumnos más oportunidades para producir interacciones de calidad en L2.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Co-teaching ; Inclusive ; Planning ; Responsibility ; Respect ; Support ; Classroom interactional competence (CIC) ; Co-docència ; Inclusiu ; Planificació ; Responsabilitat ; Respecte ; Suport ; Competència d'interacció a classe (CIC) ; Co-docencia ; Inclusivo ; Planificación ; Responsabilidad ; Respeto ; Apoyo ; Competencia de interacción en clase (CIC)
Publicat a: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 35-43 (Innovation & Knowledge Transfer) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v3-n1-alcala-comallonga-sala-galera
DOI: 10.5565/rev/clil.31


9 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2020-01-31, darrera modificació el 2021-08-07



   Favorit i Compartir