Propostes i orientacions per a la lectura del Prometeu encadenat
Torné i Teixidó, Ramon (Institut Ferran Casablancas (Sabadell))

Date: 2019
Abstract: L'autor proposa cinc aspectes que, al seu parer, caldria abordar a les aules d'ensenyament secundari per a la lectura de la tragèdia d'Èsquil, El Prometeu encadenat. Es tracta d'una variada riquesa antropològica, religiosa, artística que convé mostrar als joves lectors mitjançant algunes notes. L'autor també proporciona en annex una proposta de guia i treball de lectura d'aquesta peça.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Prometeu ; Mite ; Tragèdia ; Guia de lectura
Published in: Methodos, Núm. 4 (2019) , p. 41-46, ISSN 2013-682X



6 p, 195.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Methodos
Articles > Research articles

 Record created 2020-02-18, last modified 2021-08-07



   Favorit i Compartir