Google Scholar: cites
Errores comunes sobre relatividad entre los profesores de enseñanza secundaria
Alemañ Berenguer, Rafael Andrés (Instituto de Bachillerato Jaime II (Alacant))

Data: 1997
Resum: The limited understanding of the Principle of Relativity and its vague antl ambiguous formulation in most text-books, may be some of the sources of very common misconceptions on explaining this outstanding piece of the 20th century science. To diagnose these misconceptions a general check of many of books was carried out with the results that are expounded in this work. The conclusions revealed that mistakes emerged through misunderstanding of modern physics assumptions about the proper nature of reality, and difficulty in transfe;:ing those new ideas to operative thought in order to achieve an effective learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Teoria de la relativitat ; Reforma educativa ; Equivalència entre massa i energia ; Massa relativista i velocitat ; Equivalència entre sistema de referència-coordenades i observador ; Velocitat de la llum ; Electromagnetisme clàssic ; Electrodinàmica
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 301-307, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21500
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n3-alemany
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4159


7 p, 388.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-12-10, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir