Google Scholar: citas
Tres enfoques de la investigación sobre concepciones alternativas
Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Aliberas Maymí, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Gómez Carrillo, R. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 1996
Resumen: In the last years the researchers on Science Education have given preferent attention to student's conceptions. Studies have been carried out and their interest is still growing. Our purpose in this paper is to give an approach to three ways of focusing the question: the calternative conceptions», the «ways of reasoning» and the «causal mental models» approaches. Our goal is to compare them and show, without being exhaustive, some of their findings and future spectatives.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Concepcions dels alumnes ; Universalitat ; Persistència ; Consistència ; Canvi de concepció ; Formes de raonament ; Reducció funcional ; Raonaments funcionals ; Implicacions didàctiques en el canvi de raonament ; Models mentals ; Kleer i Brown
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 221-232, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21451
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n2-pinto-aliberas-gomez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4228


12 p, 631.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2007-12-19, última modificación el 2022-11-14



   Favorit i Compartir