Google Scholar: cites,
La vulnerabilitat docent : reflexions d'un docent i el seu procés d'avaluació després d'un matí amb Neus Sanmartí
Lorenzo, Felip (Institut Gorgs (Cerdanyola del Vallès))

Títol variant: Teachers' vulnerability : thoughts of a teacher and his evaluation process after a morning with Neus Sanmartí
Data: 2020
Resum: Quan la majoria de docents comencem a crear alguna proposta didàctica ho fem pensant activitats, o els continguts o les competències que volem treballar o altres coses, però la tònica general és deixar l'avaluació pel final. En la nostra escola d'estiu vam fer el mateix. Una cosa que hem après del feminisme és a compartir la vulnerabilitat per construir a partir d'aquesta. La nostra, com a col·lectiu, és que ens costa avaluar. Per això vam convidar a la Neus Sanmartí a l'EEE19. Des d'aleshores hem fet una avaluació profunda i hem après més de nosaltres mateixos del que esperàvem. En aquest article us compartim alguns elements importants de la xerrada, el nostre procés d'aprenentatge i la nostra avaluació sobre el que sabem d'avaluació i aprenentatge.
Resum: When most teachers start to create a learning proposal, we usually focus on activities, contents or competences that we want to work on, but the main problem is that we tend to leave the assessment to the end. In our Summer School, we made the same mistake. One of the things we have learned from feminism is to share our vulnerability and build from it. Our vulnerability as a group is that we teachers find assessing hard. Willing to improve this, we invited Neus Sanmartí at the EEE19. Since then, we have gone through a deep assessment process and we have learned more about ourselves than we expected. In this article we share our learning process and our assessment about what we know about assessment and learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Avaluació ; Aprenentatge ; Neus sanmartí ; Eduglobalstem ; Vulnerabilitat ; EEE19 ; Evaluation ; Learning ; Vulnerability
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 34-40, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n40-lorenzo
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/370548
DOI: 10.5565/rev/ciencies.429


7 p, 743.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2020-06-06, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir