Comunicació Comercial [43405]
Valli Casado, Ana Beatriz
Astals Serés, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Commerical Communication
Título variante: Comunicación Comercial
Fecha: 2020-21
Resumen: Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Resumen: Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947] ; Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 126.0 KB

Anglès
5 p, 107.4 KB

Castellà
5 p, 124.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-03, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir