Google Scholar: citas
Conflictos cognitivos, experimentos cualitativos y actividades didácticas
Villani, Alberto (Universidade de São Paulo. Instituto de Física)
Orquiza de Carvalho, L. (Universidade Estadual Paulista. Facultade de Engenharia)

Fecha: 1995
Resumen: The article relates the results of a qualitative research with secondary school students on the cognitive conflicts about central collisions in mechanics. We put our attention to the interviewer's mediation in the origins, developments and conclusions of the conflicts. We analyze the main results of the process and sketch some pedagogical consequences.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Entrevistes ; Origen de conflictes cognitius ; Dinàmica de conflictes cognitius ; Conclusió de conflictes cognitius ; Conflictes objectius ; Conflictes efectius ; Impotència cognitiva ; Excés d'informació ; Ressonància cognitiva
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 279-294, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21418
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-villani-orquiza
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4250


16 p, 882.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-07, última modificación el 2022-03-06



   Favorit i Compartir