Google Scholar: citas
Tipología de los errores en el cálculo mental : un estudio en el contexto educativo
Gómez Alfonso, Bernardo. (Universitat de València. Departament de Didàctica de la Matemàtica)

Fecha: 1995
Resumen: The present paper deals with a typology of errors and difficulty of Spanish students in a Teacher Training College when they apply historical mental computation methods (methods taken from the written tradition found in arithmetic textbooks) to solve problems with natural numbers and with decimal numbers.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Model teòric explicatiu dels errors ; Representació quantitativa dels símbols ; Regles per a la manipulació dels símbols (la sintaxis) ; Aprenentatge de l'aritmètica ; Generalitzacions, extrapolacions i centraments ; Mètodes històric-intrínsecs de càlcul mental
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 313-325, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21420
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-gomez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4252


14 p, 614.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-07, última modificación el 2022-06-15



   Favorit i Compartir