Google Scholar: cites
Una aproximación a las representaciones del alumnado sobre el Universo
Afonso López, R. (Centro de profesores de La Laguna (La Laguna, Santa Cruz de Tenerife). Grupo Anambro)
Bazo González, C. (Centro de profesores de La Laguna (La Laguna, Santa Cruz de Tenerife). Grupo Anambro)
López, M. (Centro de profesores de La Laguna (La Laguna, Santa Cruz de Tenerife). Grupo Anambro)
Macau Fábrega, Mª D. (Centro de profesores de La Laguna (La Laguna, Santa Cruz de Tenerife). Grupo Anambro)
Rodríguez Palmero, Mª L. (Centro de profesores de La Laguna (La Laguna, Santa Cruz de Tenerife). Grupo Anambro)

Data: 1995
Resum: This study explains how the children from secondary school (age 14-18) represent the structure of the universe and the way it may be useful in daily teaching. The results obtained describe the same conceptualization difficulties that the younger students already have, as well as the need for studying deeply the process for learning of those students as far as, having dealt with those contents before, they have not reached the expected scientific knowledge concerning the topic.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Concepció geocèntrica ; Concepció heliocèntrica ; Concepció acèntrica ; Sistemes estelars ; Galàxies
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 327-335, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21421
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-afonso-bazo-lopez-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4253


10 p, 387.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-07, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir