Diseño y lanzamiento de la Aplicación de fitness Shape OU en el mercado chino
Yan, Zhu
Cao, Yanyue
Lu, Jingyi
Zabala Lozano, Luis, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Disseny i llançament de l'Aplicació de fitness Shape OU en el mercat xinès
Títol variant: Design and launch of the Shape OU fitness application in the Chinese market
Data: 2020
Resum: Objectius Amb el desenvolupament de la tecnologia d'Internet i la contínua expansió de les aplicacions de telèfons intel·ligents, la recerca d'un estil de vida saludable, actiu i saludable ha atret cada vegada més l'atenció dels xinesos. Aquest treball està redactat per complir diferents objectius i l'objectiu nuclear és dissenyar una aplicació mòbil extraordinària que pugui tenir èxit en el mercat xinès. Metodologia Per dur a terme aquesta investigació, les dades obtingudes a través d'l'anàlisi específica de l'mercat xinès i el qüestionari, així com la síntesi de l'contingut d'investigació de la teoria de el disseny en les principals publicacions, brinden suport teòric per a la nostra aplicació de disseny. Resultats A través de la investigació i l'anàlisi, comprenem els avantatges úniques de l'mercat xinès i l'objectiu de l'audiència, així com les necessitats dels usuaris i l'estètica de el públic, perquè puguem dissenyar productes d'aplicacions amb major satisfacció. Conclusió Hem dissenyat una aplicació completa, i vam elaborar un pla de Màrqueting complet per promoure l'aplicació amb èxit en el mercat xinès.
Resum: Objetivos Con el desarrollo de la tecnología de Internet y la continua expansión de las aplicaciones de teléfonos inteligentes, la búsqueda de un estilo de vida saludable, activo y saludable ha atraído cada vez más la atención de los chinos. Este trabajo está redactado para cumplir diferentes objetivos y el objetivo nuclear es diseñar una aplicación móvil extraordinaria que pueda tener éxito en el mercado chino. Metodología Para llevar a cabo esta investigación, los datos obtenidos a través del análisis específico del mercado chino y el cuestionario, así como la síntesis del contenido de investigación de la teoría del diseño en las principales publicaciones, brindan apoyo teórico para nuestra aplicación de diseño. Resultados A través de la investigación y el análisis, comprendemos las ventajas únicas del mercado chino y el objetivo de la audiencia, así como las necesidades de los usuarios y la estética del público, para que podamos diseñar productos de aplicaciones con mayor satisfacción. Conclusión Hemos diseñado una aplicación completa, y elaboramos un plan de Marketing completo para promover la aplicación con éxito en el mercado chino.
Resum: Aims With the development of Internet technology and the continuous expansion of smartphone applications, the search for a healthy, active and healthy lifestyle has increasingly attracted the attention of the Chinese. This work is written to meet different objectives and the core objective is to design an extraordinary mobile application that can be successful in the Chinese market. Methodology To carry out this research, the data obtained through the specific analysis of the Chinese market and the questionnaire, as well as the synthesis of the research content of design theory in the main publications, provide theoretical support for our design application. Results / Findings Through research and analysis, we understand the unique advantages of the Chinese market and the target of the audience, as well as the needs of the users and the aesthetics of the public, so that we can design application products with greater satisfaction. Conclusions We have designed a complete application, and we elaborate a complete Marketing plan to promote the application successfully in the Chinese market.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Treball de fi de postgrau ; Text
Matèria: Mercat xinès ; Condicionament físic ; Dieta saludable ; Aplicació de disseny ; Promoció d'app ; Mercado chino ; Fitness ; Aplicación de diseño ; Promoción de app ; Chinese market ; Healthy diet ; Design app ; APP promotion



74 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2020-07-06, darrera modificació el 2023-07-14



   Favorit i Compartir