Google Scholar: cites
Introducción a la genética en la enseñanza secundaria y bachillerato : I. Contenidos de enseñanza y conocimientos de los alumnos
Banet Hernández, Enrique (Universidad de Murcia)
Ayuso, G. E. (I. B. Molina de Segura (Murcia))

Data: 1995
Resum: In this paper an analysis is made of some of the causes which can hinder the students' learning of genetics at Secondary Leve1 (12-17 years). This research study highlights the need of introducing changes in content at syllabus design level, and shows that students have a slight knowledge of heredity, although the basic tenets are very often wrong, even before they have their first contact with the subject as academic content at school.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Herència i evolució ; Lleis de Mendel ; Cromosomes ; Mitosi i meiosi ; Segregació gènica ; Genotip ; Cèl·lules
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 137-153, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21403
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n2-banet-ayuso
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4262


17 p, 934.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-08, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir