Gènere i Discurs Publicitari [105799]
Gallego Ayala, Juana
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: Gender and Advertising Discourse
Títol variant: Género y Discurso Publicitario
Data: 2020-21
Resum: Aquesta assignatura analitza i reflexiona sobre el fenomen de la publicitat com a un discurs d'abast global, i la seva relació amb la creació, transmissió i reproducció dels estereotips de gènere. La publicitat és un potent dispositiu simbòlic de gran impacte social, els efectes del qual tenen conseqüències directes en la manera en què interpretem el món i en la vida quotidiana de la ciutadania.
Resum: Esta asignatura analiza y reflexiona sobre el fenómeno de la publicidad como un discurso de alcance global y su relación con la creación, transmisión y reproducción de los estereotipos de género. La Publicidad es un potente dispositivo simbólico de gran impacto social, cuyos efectos tienen consecuencias directas en la manera en que interpretamos el mundo y en la vida cotidiana de la ciudadanía.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estudis Socioculturals de Gènere [2503878]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.7 KB

Anglès
5 p, 105.8 KB

Castellà
5 p, 106.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-10, darrera modificació el 2024-04-26



   Favorit i Compartir