Google Scholar: citas,
Educación tecnológica : una nueva asignatura en todo el mundo
Gilbert, J. K. (University of Reading)

Fecha: 1995
Resumen: This paper has three interlocking themes. The first relates to rationales for the inclusion of technology education in the school curriculum worldwide. The second deals with the issues that have to be addressed as that inclusion is either made or extended. The third is the relation between technology and the environment, which has implications for the problems addressed by technology education.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Tecnologia ; Intel·ligència lingüística ; Intel·ligència musical ; Intel·ligència lògica-matemàtica ; Intel·ligència espacial ; Intel·ligència corporal-cinestèsica ; Desenvolupament sostingut ; Educació científica ; Educació tecnològica ; Formació de professors
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 15-24, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21389
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-gilbert
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4279


10 p, 557.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-09, última modificación el 2022-03-06



   Favorit i Compartir