El valor percibido de las marcas del distribuidor y del fabricante: un análisis comparativo de su posicionamiento en los canales de distribución
Gutiérrez Ruano, Marta
Eusebio, Rossano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Fecha: 2020
Descripción: 88 pag.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Plan de estudios: Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Documento: Treball final de grau ; Text



TFG
88 p, 7.2 MB

Pòster
1 p, 188.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Economía y Empresa. TFG

 Registro creado el 2020-07-14, última modificación el 2023-10-21



   Favorit i Compartir