Google Scholar: citas
Estudio sobre el comportamiento visual en álgebra de los alumnos del segmento educativo 14-16
Meavilla Seguí, Vicente

Fecha: 1995
Resumen: The visual characterisation in Algebra of a sample of pupils in the 14-16 age-group has been studied. In this paper we suggest, in the light of the results of the study, didactic recommendations for the exploitation of visual reasoning in the teaching of Algebra in schools.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Resolució de problemes matemàtics ; Resolució gràfica de problemes de programació lineal ; Pitàgoras y los pitagóricos ; Al-Khwarizmi i l'equació de segon grau ; Àlgebra escolar i cognició ; Diagrames algebraics ; Enfocament visual de les matemàtiques
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 97-105, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21397
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-meavilla
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4287


10 p, 316.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-09, última modificación el 2023-03-03



   Favorit i Compartir