Google Scholar: citations
Influencia de la enseñanza asistida por ordenador en el rendimiento y las ideas previas de los alumnos en electricidad
Gómez Crespo, M. A. (IES Victoria Kent)

Date: 1994
Abstract: This paper presents an experience about the use of computers in learning electricity. It was carried out with students of 3º BUP. It analyses the efficacy of using a certain computer programme versus the traditional work in the classroom.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Software educatiu ; Ensenyament assistit per ordinador (EAO) ; Procés d'aprenentatge ; Alumnes universitaris ; Paquet MICROLAB ; Circuits elèctrics ; Electricitat ; Anàlisi de covarianza (ANACOVA) ; Motivació dels alumnes ; Resolució de problemes
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 3 (1994) p. 355-360, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21375
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n3-gomez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4422


6 p, 303.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-01-10, last modified 2022-07-31



   Favorit i Compartir