Processos i Tècniques Creatives [103142]
Sanchez Sancho, Ángel Sánchez
Fajula, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creative Processes and Techniques
Títol variant: Procesos y Técnicas Creativas
Data: 2020-21
Resum: - Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. La creació per grups d'un briefing (Anunciant) 2. La creació per grups d'una campanya (Agencia) que resolgui els problemes de comunicació plantejats en el briefing.
Resum: - Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. La creación por grupos de un briefing (Anunciante) 2. La creación por grupos de una campaña (Agencia) que resuelvas los problemas de comunicación planteados en el briefing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 111.0 KB

Anglès
7 p, 110.2 KB

Castellà
7 p, 110.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-24, darrera modificació el 2023-01-23



   Favorit i Compartir