Dialogic teaching and blind-spots : proposal of a teaching unit
Mena Ribas, Ignasi
Lorenzo Galés, Maria Nieves
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Data: 2020
Descripció: 44 pag.
Resum: This dissertation explores dialogic teaching and learning as classroom management techniques and also as theory of education. This paper analyses some dialogic academia constructs, such as "blind-spots" and "ontological traps" and puts forward the claim that dialogic education helps to foster self-acknowledge and selfesteem. Doing so, it helps avoid conceptual traps and habits that can lead to school violence. As an example of "blind-spot" research in the classroom, offers a Teaching Unit designed for Secondary School students.
Resum: Aquest treball de fi de màster explora l'aprenentatge i l'ensenyament dialògics com a mètodes de gestió de l'aula i també com a una teoria de l'educació. Analitza constructes de la literatura acadèmica dialògica, com ara "punts cecs" o "trampes ontològiques", i afirma que l'educació dialògica ajuda al desenvolupament de l'auto- coneixement i de l'auto-estima, al mateix temps que permet evitar trampes conceptuals i hàbits que poden conduir a violència escolar. Com a exemple d'exploració de "punts cecs" a l'aula, presenta una Unitat Didàctica dissenyada per a estudiants de secundària.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Educació secundària sbligatòria ; Anglès ; Educació secundària obligatòria ; Aules ; Administració ; Interacció educativa ; Pedagogia crítica ; Anàlisi de la conversa ; Competència comunicativa ; Educació inclusiva ; Aprenentatge ; Tècniques ; Dialogic learning ; Classroom management ; Blind-spots ; Interaction ; Literature ; Resources ; Emotional competence ; Teaching unit



44 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2020-07-27, darrera modificació el 2023-09-27



   Favorit i Compartir