Diàleg intercultural i interreligiós per fomentar la convivència en joves i menors estrangers no acompanyats (MENA)
Vilà, Ruth (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural)
Freixa, Montserrat (TRALS, Transiciones académicas y laborales)
Venceslao, Marta (TRALS, Transiciones académicas y laborales)
Sánchez Martí, Angelina (CER-Migracions)
Aneas, Assumpta (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural)
Beltrán, Omaira (Centre d'Estudis Interepistèmic Catalunya América Llatina)
Publicació: |
Barcelona : Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020 |
Descripció: |
6 pag. |
Resum: |
Els menors estrangers no acompanyats (MENA) segueixen sent un tema d'actualitat dins i fora de les nostres fronteres. Es tracta de joves que precisen d'una atenció especial per part de les institucions governamentals i els seus corresponents professionals. Generalment, es defineixen com homes, de 16 anys, procedents del Marroc i Rumania, amb diversos germans i una maduresa superior a la que els correspondria per la seva edat cronològica. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Reptes, tendències i compromisos en educació |
Document: |
Capítol de llibre |
Matèria: |
Multiculturalisme |
Publicat a: |
Educació 2020-2022. Reptes, tendències i compromisos, 2020, p. 41-46 |
També disponible en castellà: https://ddd.uab.cat/record/226062
El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions >
Capítols de llibres
Registre creat el 2020-08-25, darrera modificació el 2021-08-01