Diàleg intercultural i interreligiós per fomentar la convivència en joves i menors estrangers no acompanyats (MENA)
Vilà, Ruth (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural)
Freixa, Montserrat (TRALS, Transiciones académicas y laborales)
Venceslao, Marta (TRALS, Transiciones académicas y laborales)
Sánchez Martí, Angelina (CER-Migracions)
Aneas, Assumpta (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural)
Beltrán, Omaira (Centre d'Estudis Interepistèmic Catalunya América Llatina)

Publicació: Barcelona : Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020
Descripció: 6 pag.
Resum: Els menors estrangers no acompanyats (MENA) segueixen sent un tema d'actualitat dins i fora de les nostres fronteres. Es tracta de joves que precisen d'una atenció especial per part de les institucions governamentals i els seus corresponents professionals. Generalment, es defineixen com homes, de 16 anys, procedents del Marroc i Rumania, amb diversos germans i una maduresa superior a la que els correspondria per la seva edat cronològica.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Reptes, tendències i compromisos en educació
Document: Capítol de llibre
Matèria: Multiculturalisme
Publicat a: Educació 2020-2022. Reptes, tendències i compromisos, 2020, p. 41-46

També disponible en castellà: https://ddd.uab.cat/record/226062


Català
135 p, 555.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2020-08-25, darrera modificació el 2021-08-01



   Favorit i Compartir