Google Scholar: citas
Más allá del positivismo : una interpretación lakatosiana de la enseñanza de las ciencias
Níaz, M.

Fecha: 1994
Resumen: The history of science shows that positivism was the dominant philosophy from about the end of the 19th century to the middle of the 20th century. The main objective of this article is to present a critique of positivist ideas and show how the new philosophy of science, as represented by Lakatos, has important implications for science education.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Models de canvi científic ; Diferència entre subjecte epistèmic i subjecte psicològic ; Epistemologia genètica de Piaget ; Psicologia cognitiva ; Metodologia de Lakatos ; Intepretació positivista y Laktosiana dels models atòmics
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 97-100, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21343
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-niaz
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4490


4 p, 229.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-16, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir