The Representation of male character in Judith Drake's An Essay in Defence of the Female Sex (1696) : an educational proposal
Vicens Salomon, Nausica
Font Paz, Carme, 1972-, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Date: 2020
Description: 33 pag.
Abstract: This TFG focuses on Judith Drake's "An Essay in Defence of the Female Sex" (1696) in which she contends that the intellectual capacity of women is equal to that of men. My analysis explores her defence of women through the observation of male characters. Through them, Drake offers a full psychological portrait of men with ridiculous and satirical connotations. The way she depicts them allows her to corroborate the faults of the opposite sex and offer a solution. She believes in a re-education of men in order to change the balance of power through a positive female influence. Hence, we could say that Drake's Essay is clearly located in the tradition of late seventeenth-century women's writings on education.
Abstract: Aquest TFG es centra en "An Essay in Defence of the Female Sex" (1696) de Judith Drake en el que afirma que la capaçitat intel·lectual de les dones es igual a la dels homes. El meu anàlisi explora la defensa de la dona a través de l'observació de personatges masculins. A través d'ells, Drake ofereix un retrat psicològic complet amb connotacions ridícules i satíriques. La forma en què els representa els permet corroborar els errors del sexe oposat i oferir una solució. Drake creu en una reeducació dels homes per canviar la balança de poder a través de l'influència positiva de les dones. Per tant, podríem dir que l'assaig de Drake està clarament situat en la tradició dels escrits de dones de finals del segle XVII sobre educació.
Abstract: Este TFG se centra en "An Essay in Defence of the Female Sex" (1696) de Judith Drake en el que afirma que la capacidad intelectual de las mujeres es igual a la de los hombres. Mi análisis explora la defensa de la mujer a través de la observación de personajes masculinos. A través de ellos, Drake ofrece un retrato psicológico completo con connotaciones ridículas y satíricas. La forma en que los representa les permite corroborar los errores del sexo opuesto y ofrecer una solución. Drake cree en una reeducación de los hombres para cambiar la balanza de poder a través de la influencia positiva de las mujeres. Por lo tanto, podríamos decir que el ensayo de Drake está claramente situado en la tradición de los escritos de mujeres de finales del siglo XVII sobre educación.
Note: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat al millor Treball de Fi de Grau amb perspectiva de gènere, per grau i per àmbit de coneixement. 5a Edició, curs 2019-2020
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Estudis anglesos [2500245]
Study plan: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Igualtat entre els sexes ; Feminisme i literatura ; Dones i literatura ; Literatura feminista ; Educació inclusiva ; Feminisme i educació ; Coeducació ; Judith Drake ; Women's writing ; Gender ; Intellectual equality ; Education ; Non-fiction ; Escrits de dones ; Gènere ; Igualtat intel·lectual ; Educació ; No ficció ; Escritos de mujeres ; Género ; Igualdad intelectual ; No ficción ; Drake, Judith



33 p, 914.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Bachelor's degree final projects award-winning
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Philosophy and Letters. TFG

 Record created 2020-09-07, last modified 2022-04-07



   Favorit i Compartir