Google Scholar: cites
Tareas de planificación del módulo "La energía y los recursos energéticos" en el marco de la formación del profesorado
Hernández Abenza, Luis M. (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)

Data: 1993
Resum: In this paper, an alternative methodological framework to the traditional teaching of Energy is proposed. In framework we intend to give an answer to the difficultes involved in this problem area with respect to the learning of this energetic model. The elements which support this curriculum proposal are described and the characteristics which are more relevant are mentioned.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Professors d'educació secundària ; Recursos energètics ; Disseny d'estratègies didàctiques ; Disseny d'estratègies d'avaluació ; Intervenció autònoma de l'alumne en pràctiques ; Protocols d'observació
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 247-254, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21253
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n3-hernandez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4503


8 p, 403.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-17, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir