Trying to stay ahead and stay relevant : aspirations, expectations, and practices in and around an English-Immersion Rugby Summer Camp in Ireland
McDaid, Jessica
Codó, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Fecha: Juliol 2020
Descripción: 121 pàg.
Resumen: Immersion-abroad experiences for teenagers are filling a niche in Spain's private EFL market linked to the nation's 'English Frenzy' and its chronic dissatisfaction with traditional teaching methodologies. The trajectories of this mobile youth, however, remain undocumented and their voices unheard, particularly from a qualitative sociolinguistic perspective. This project is a multi-sited ethnographic exploration of the aspirations, expectations, and practices in and around a "Rugby+English" summer camp in Ireland. Observational, semiotic, and interview data with key stakeholders evidenced how rationalising, planning, strategising, accessing, and consuming novel 'immersion' products is contingent on fundamental aspects such as one's socioeconomic background, language proficiency, and gender.
Resumen: Les experiències d'immersió a l'estranger omplen un buit en el mercat privat d'anglès com a llengua estrangera (EFL) en Espanya, vinculat al frenesí amb l'anglès i la crònica insatisfacció amb les metodologies d'ensenyament tradicionals. Les trajectòries d'aquest jovent mòbil, però, romanen indocumentades i les seves veus sense escoltar, particularment des d'una perspectiva sociolingüística qualitativa. Aquest projecte és una exploració etnogràfica multi-situada de les aspiracions, expectatives, i pràctiques dins i al voltant d'un campament d'estiu "Rugby+English" a Irlanda. Dades observacionals, semiòtiques, i d'entrevistes amb les parts interessades clau van evidenciar com racionalitzar, planificar, desenvolupar estratègies, accedir, i consumir nous productes d'immersió està determinat per aspectes fonamentals com ara el context socioeconòmic, domini del llenguatge, i gènere d'aquesta joventut mòbil.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Facultat de Filosofia i Lletres: Màster en estudis anglesos avançats / advanced English studies
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Anglès ; Ensenyament ; Immersió lingüística ; Adquisició ; Investigació ; Aprenentatge per experiència ; Sociolingüística ; Llenguatge i llengües ; Aspectes econòmics ; Mobility ; EFL ; Immersion ; English Frenzy ; Ethnography ; Sociolinguistics



121 p, 2.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Filosofía y Letras. TFM

 Registro creado el 2020-09-28, última modificación el 2024-05-16



   Favorit i Compartir