Google Scholar: cites
Valoració de les competències professionals a la formació professional específica i de les funcions del formador
Peris Morancho, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Títol variant: Valoración de las competencias profesionales de la formación profesional específica y de las funciones del formador
Títol variant: Profesional competentes valuation and trainer functions
Data: 2007
Resum: L'article presenta part dels resultats obtinguts en l'anàlisi de la formació professional específica en base a l'estudi de cas en què l'alumnat format, els tutors a les empreses i el professorat són els informants per fer la valoració de la formació. L'objectiu és analitzar les competències professionals a la formació professional específica i les funcions del formador, des de la perspectiva de les persones que hi estan implicades, en vistes a formular propostes per a la formació de professionals de l'àmbit estudiat. Les conclusions aporten elements per a la reflexió i la millora de la formació, destacant-ne aspectes com ara les competències professionals, les funcions del formador i la formació en centres de treball.
Resum: En el artículo, se presenta parte de los resultados obtenidos en el análisis de la formación profesional específica en base al estudio de caso en el que el alumnado formado, los tutores en las empresas y el profesorado son los informantes para la valoración de la formación. El objetivo es analizar las competencias profesionales en la formación profesional específica y las funciones del formador, desde la perspectiva de los implicados en la misma, en vistas a formular propuestas para la formación de profesionales del ámbito analizado. Las conclusiones aportan elementos para la reflexión y la mejora de la formación, destacando aspectos como las competencias profesionales, las funciones del formador y la formación en centros de trabajo.
Resum: This article presents a part of the results obtained in the analyze of the Specific Professional Training through a study of cases in which the learners trained, company tutors and teachers are the informants for the training valuation. The objective is to analyze the professional competences to the Specific Professional Training as well as the trainer functions, according to the perspective of the implied ones in views to formulate the proposals for the training of the professionals of the field analyzed. The conclusions contribute elements to the reflection and improvement of the training emphasizing aspects as professional competences, the trainer functions and the training at working centres.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Formació professional ; Competències professionals ; Capacitats clau ; Funcions del formador ; Estudi de cas ; Formación profesional ; Competencias profesionales ; Capacidades clave ; Funciones del formador ; Estudio de caso ; Professional training ; Professional competences ; Key capacities ; Trainer functions ; Study of cases
Publicat a: Educar, N. 39 (2007) p. 47-62, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/76744
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v39-peris
DOI: 10.5565/rev/educar.160


16 p, 98.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-18, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir