Google Scholar: cites
Explicant el que veus : model interpretatiu de la llum per primària
Hinojosa, Julià (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències (LiEC))

Títol variant: Explaining what you see : interpretive model of light for elementary school
Data: 2020
Resum: En aquest treball s'exposen de forma breu les bases d'un potent model interpretatiu de la llum amb una simplicitat que el fa utilitzable a nivell de primària però suficientment robust per a enfrontar-se amb ell a la quotidianitat d'un infant. El model s'ha posat en pràctica, a nivell de prova, en una escola de Barcelona amb bones expectatives.
Resum: In this work we briefly outline the foundations of a powerful interpretive model of light with a simplicity that makes it usable at the elementary level but robust enough to deal with it in the everyday life of a child. The model has been implemented, at a test level, in a school in Barcelona with good expectations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Model de llum ; Primària ; Física de partícules ; Light model ; Elementary school ; Particle phys
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 41 (2020) , p. 48-54 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències) , ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n41-hinojosa
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/375453
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/10.5565-rev-ciencies.420
DOI: 10.5565/rev/ciencies.420


7 p, 501.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2020-10-24, darrera modificació el 2022-10-16



   Favorit i Compartir