dir.
Date: |
2020 |
Abstract: |
Este proyecto de intervención trata sobre incorporar la transversalidad de género o gender mainstreaming en la formación inicial de los docentes de secundaria. El estudio responde a los principales retos que surgen de la falta de formación docente en perspectiva de género (cultura androcéntrica, sexismo y actitudes estereotipadas). Este proyecto parte de una metodología cuantitativa y cualitativa. El proyecto combina la incorporación del gender mainstreaming en el currículum del máster y la introducción de sesiones formativas y de sensibilización para los docentes. El objetivo final es eliminar la transmisión de la cultura androcéntrica, proporcionando herramientas transversales a los docentes. |
Abstract: |
Aquest projecte d'intervenció tracta sobre incorporar la transversalitat de gènere o gender mainstreaming a la formació inicial dels docents de secundària. L'estudi respon als principals reptes que sorgeixen de la manca de formació docent en perspectiva de gènere (cultura androcèntrica, sexisme i actituds estereotipades) Aquest projecte parteix d'una metodologia quantitativa i qualitativa. El projecte combina la incorporació del gender mainstreaming al currículum del màster i la introducció de sessions formatives i de sensibilització per als docents. L'objectiu final és eliminar la transmissió de la cultura androcèntrica, proporcionant eines transversals als docents. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Política Social, Treball i Benestar [4313228] |
Study plan: |
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1120] |
Document: |
Treball de fi de postgrau ; Text |
Subject: |
Gender mainstreaming ;
Cultura androcéntrica ;
Sexismo ;
Formación inicial docente ;
Jóvenes ;
Coeducación ;
ESO ;
Cultura androcèntrica ;
Sexisme ;
Formació inicial docent ;
Joves ;
Coeducació |