Contribuciones de la filosofía de la ciencia a la didáctica de las ciencias
Mellado Jiménez, Vicente (Universidad de Extremadura)
Carracedo, D.
Fecha: |
1993 |
Resumen: |
In this article we show the importance of the philosophy science to found epistemologically science education. Later, we study the philosophical empiricist, rationalist schools and Popper, Lakatos, Kuhn, Laudan, Toulmin and Feyerabend. Finally, we establish analogies between the patterns of scientific knowledge in the studied schools and the patterns in scientific learning. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Aprenentatge científic ;
Corrent empirista ;
Neopositivisme lògic ;
Idealisme transcendental ;
Analogies entre la filosofia de la ciència i l'aprenentatge ;
De les ciències ;
Analogies entre l'empirisme, racionalisme i aprenentatge de les ciències ;
Analogies entre les posicions constructivistes de la ;
Ciència i l'aprenentatge de les ciències |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 3 (1993) p. 331-339, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21304
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n3-mellado-carracedo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4514
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2008-01-23, última modificación el 2022-02-19