Google Scholar: cites
Concepciones de los estudiantes sobre una magnitud "olvidada" en la enseñanza de la química : la cantidad de sustancia
Furió, Carles (Universitat de València)
Azcona, Rafael (IB de Hondarribia (Hondarribia, País Basc))
Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada)
Mujika, E. (Lizeo Pasaia (País Basc))

Data: 1993
Resum: The main objective of this paper is the identification of the students' representations about the idea of substance quantity and to see to what extent the establised Chemistry teaching in Secondary schools contributes to giving them a more atomist view of matter. The results obtained in this work confirm that students, upon completing their studies, have practically not changed their 'globalist' conception of substance quantity, and only half of those that studied chemistry master the necessary activity to be able to understand the mole concept.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Aprenentatge significatiu ; Concepte de mol ; Estudiants de química ; Atomistes/Globalistes ; Dissenys experimentals ; Quantitat de substància
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 107-114, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21180
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n2-furio-azcona-guisasola-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4525


8 p, 397.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-24, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir