Google Scholar: cites
Las ideas de los profesores de ciencias sobre la formación docente
Martinez Losada, Cristina (Universidade da Coruña)
García-Barros, Susana (Universidade da Coruña)
Mondelo Alonso, Matilde (Universidade da Coruña)

Data: 1993
Resum: In this paper we investigate novel teachers' notions and practice regarding their conceptions about the need to receive a specific teaching formation, and the most suitable way to achieve this formation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació científica ; Investigació didàctica ; Formació professional docent ; Coneixements teòrics i pràctics ; Docència "del sentit comú"
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 26-32, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39773
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n1-martinez-garcia-mondelo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4548


7 p, 356.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-25, darrera modificació el 2022-07-31



   Favorit i Compartir