Google Scholar: citas,
Un currículo de Ciencias equilibrado desde la perspectiva de género
Sahuquillo Balbuena, E. (Universidade de Santiago de Compostela)
Jiménez Aleixandre, Mª P. (Universidade de Santiago de Compostela)
Domingo Ouvrard, F. (Universidade de Santiago de Compostela)
Álvarez Lires, María Mercedes (Universidade de Santiago de Compostela)

Fecha: 1993
Resumen: As a part of a larger study, a textbook analysis was undertaken with science texts, looking for balance or bias related to gender. The results show a bias toward the interests and previous experiences of boys, as well as stereotypes in language and images. Following the perspective of gender -inclusiveness, a proposal is presented about dimensions that should be taken into account in a science curriculum intended to be friendly for both girls and boys.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Dones a la ciència ; Llenguatge no sexista ; Projecte GIST ; Tractament equilibrat d'ambdós sexes ; Contextualització dels temes científics en les necessitats personals i socials
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 1 (1993) p. 51-58, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39776
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n1-sahuquillo-jimenez-domingo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4551


8 p, 426.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-25, última modificación el 2023-03-28



   Favorit i Compartir